Így utaztuk a nászt Egyiptomban!

1. NAP

Sajnos a szobában nincs internet, így csak az aulából tudok küldeni egy gyors helyzetjelentést.

Kilátás az erkélyről

A repülőúttal minden rendben volt, az utazási iroda képviselői és buszai a repülőtéren vártak. Kb 35 perc volt busszal az út a szállodáig. 37 fok volt, és baromira fújt a szél, ezért nem éreztük melegnek.

Vacsi

Bejelentkezés után épp elcsíptük a vacsorát, amiről szerintem a fél csoport lemaradt, mert az idegenvezető azt mondta 10-ig van vacsi, közben meg csak fél 10-ig volt. A kaja finom volt, a felszolgálás kitűnő. Majd megittunk pár koktélt a bárban. Én Palm Coladat ittam, ez a Pina Colada egyiptomi konverz változata (valódi kókusztejből és helyi rumból), Krisztián California koktélt ivott, ebben helyi whiski és citrus levek voltak.

Medence

A szálloda szép és tiszta, nincs olyan meleg, mint gondoltuk. A szobák erkélyesek és különállóak, tágasak és légkondicionáltak. Csak a WC kefét nem találták még fel. A szálloda dolgozói (csak férfiak) nagyon kedvesek. Úgy néznek ki mint a jóvágású cigánygyerekek. Mind beszél angolul, kicsit németül, és magyarul is. Pl mikor megtudták az étteremben, hogy magyarok vagyunk, rögtön úgy köszöntek: csá csumi csá. A part kb 50 m-re van tőlünk, minden tele van hatalmas datolyapálmákkal, amiről csüngenek a gyümölcsök.

Ja, és európai konnektor van, úgyhogy jó, hogy hoztunk két átalakítót is, mert nem kell.

Búvár Kund

A tenger gyönyörű zöld és meleg. Már vettünk a bazárban búvárszemüveget és csutorát, meg tengerjáró cipőt, Krisztiánnak egy pólót, nekem strandkendőt ( amit az árus meg is mutatott, hogyan kell hordani)  tukmált volna még ránk parfümöket és olajat, Krisztiánnak meg is mutatta, hogyan maszírozzon vele. 🙂

Ma találkoztunk a telepített idegenvezetővel, befizettük a fakultatív kirándulásokat. Holnap megyünk Kairóba (hajnali 2:15-kor indulunk és este 11-kor érkezünk), vasárnap búvárkodunk és kedden városnéző túrán veszünk részt.

Most ennyi, majd még írok.

Puszi

Kata és Krisztián a nászutasok

ui: nem volt egyszerű az internetre csatlakozni, egy óráig baszkurálta a laptopunkat a szálloda rendszergazdája, aki úgy néz ki mint Christiáno Ronaldo, csak kis bajuszkával és szakállkával. Nagyon rendes és türelmes volt, és nem fogadott el pénzt.